Veelgestelde vragen

Home » Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe kan ik bestellen?

Je kunt een bestelling plaatsen via www.pretex.nl.

Het bestelproces in stappen:

  1. Plaats de gewenste artikelen in uw winkelwagen
  2. Klik op de button ‘Bestellen’ als je de artikelen in je winkelwagen wilt bestellen.
  3. Je krijgt een overzicht met je gekozen artikelen, hier kan je eventueel nog het aantal artikelen wijzigen.
  4. Maak je keuze tussen inloggen of bestellen zonder account.
  5. Vul al je gegevens in en/of controleer deze.
  6. In het overzicht kan je controleren of je bestelling, adresgegevens en verzendwijze kloppen.
  7. Kies een betaalmethode en rond de bestelling af.
  8. Je bestelling is afgerond. Je ontvangt een bevestiging via e-mail.

Kan ik nog iets toevoegen aan mijn bestelling?

Ja dit is mogelijk, geef uw (extra) bestelling door via de e-mail. U ontvangt een nota van de bij te bestellen artikelen per e-mail, na betaling wordt de volledige zending in één maal toegezonden.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Jazeker! Bij het invullen van de gegevens is het noodzakelijk uw e-mailadres in te vullen, als je deze correct invult hoort u binnen elke minuten een e-mail met de bevestiging van de bestelling te krijgen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja dit kan door contact met mij op te nemen via info@pretex.nl met in het onderwerp je “(uw bestelnummer) annuleren”. Mocht uw pakket al verstuurd zijn dan kunt u contact opnemen voor de retourinstructies. Het overgemaakte bedrag zal binnen 5 werkdagen teruggestort worden naar uw rekening.

Kan ik bestellen vanuit het buitenland?

Ja dit kan zeker, de verzendkosten zijn uiteraard verschillend voor waar u woont en dus het pakket naar toe moet verzenden. Als u bij het invullen van uw gegevens uw land en postcode invoert berekent het kassa systeem automatisch hoeveel verzendkosten u moet betalen.

Bezorgen

Wat is de levertijd van mijn pakket?

De bestelling wordt altijd pas verzonden als de betaling binnen is. U heeft u bestelling binnen 2 tot 5 werkdagen in huis.

Wat zijn de verzendkosten?

Dit ligt aan het gewicht van het pakket en het land waarin u woont. Bij het invullen van de adresgegevens worden u verzendkosten automatisch berekend.

Ik heb iets besteld, maar nog niets binnen?

Hou er rekening mee dat Pretex.nl een leveringstijd van 2 tot 5 werkdagen heeft. Mocht dit verstreken zijn, dan kunt u contact met mij opnemen via email info@pretex.nl

In de e-mail kunt u uw naam waaronder u besteld heeft toevoegen, de besteldatum en het bestelnummer.

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?

U kunt bij betalen kiezen voor “afhalen”, u krijgt dan verdere instructies toegestuurd per mail.

Betalen

Hoe werkt het online betalen?

Bij online betalen reken je de bestelling direct af in de betaalomgeving van iDeal, of bankoverschrijving. Bij ophalen is het ook mogelijk om contant te betalen!

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Al je (openstaande) facturen vind je terug in jouw account. Daarnaast ontvang je binnen twee werkdagen na het plaatsen van een bestelling een mail met je factuur. Uiteraard kun je ook altijd even contact opzoeken via mail of telefoon mocht je de factuur niet ontvangen hebben.

Mijn betaling is mislukt, wat moet ik doen?

Neem in dit geval zo snel mogelijk contact op met mij op.

Algemeen

Er ontbreken artikelen in mijn bestelling

Houd de pakbon bij de hand en neem contact met ons op. Dan kunnen wij uitzoeken wat er mis is gegaan.

Wat zijn de algemene voorwaarden?

Bij aankoop van onze producten ga je automatisch akkoord met de algemene voorwaarden. Wij adviseren altijd de voorwaarden nauwkeurig door te lezen.

Contact

Pretex.nl
Ambachtsweg 9G
4421 SK  KAPELLE​

Mail: info@pretex.nl
Bel of app: +31 6 38 58 73 72
ma-vr 9:00-17:00 uur

KvK: 73586048
BTW:  NL859590604B01